luni, 10 iunie 2013

Help needed!

De o săptămâna deja mă tot uit in câte o pauza de la învățat după o tableta...
Am citit review-uri 100, am intrat pe "n" site-uri de electronice si tot nu am găsit una la care sa mă uit si sa zic:"asta e a mea!"...

Una e prea mică(eu vreau peste 8inchi măcar) sau prea lată, alta e prea lungă și eu vreau pătrată... Când găsesc una faina, mă uit la preț și mă bucur ca stau pe scaun si nu in picioare ;) adică nu as da 1.000 de lei pe o tableta...
Deși e o investiție destul de buna având in vedere ca eu calatoresc destul de mult...nu exagerat, dar suficient încât sa mă enervez ca trebuie sa îmi car "bolțarul" de laptop după mine...
Deci revenind, vreau tableta: cu preț acceptabil, peste 8inchi  (de preferabil +9"), rezoluția buna, sa meargă filmele pe ea, compatibila cu e-book (dacă nu, sa meargă PDF-urile si office prin aplicatiile respective), nu mă interesează sa facă poze excelente (am aparat foto pt fotografii ;) ), difuzorul sa aibă calitate buna( nu sa stau cu stetoscopul in urechi sa aud sunetul) si cam atât... Nu de alta, dar in afara de Candy Crush nu mă joc altceva ;) 
Dacă m-ați putea ajuta cu niște idei de modele v-as rămâne recunoscatoare :) 



Un comentariu:

  1. Eu mi-am luat nu de mult un Motorola XOOM (ăla cu 16GB) folosit cu 100 de euroi pe ebay. Unul nefolosit costă actualmente cam dublu. Şi sunt foarte mulţumit de cum funcţ.
    REMARCĂ (cu sunetul): se aude bine prin difuzor doar dacă nu e niciun zgomot ambiental. În mediu cu fundal sonor merge pertinent doar cu "stetoscopul"...

    RăspundețiȘtergere