marți, 22 martie 2011

leapsha...

Noh cum am primit si eu leapsa sa scriu si eu despre bloggeri pe care ii stiu din Mures... :)

Incep prin a scrie despre blogul lui  Alexandru e un blog cu diverse teme, in special istoria :) mie nu imi place istoria, dar blogul lui imi place :P faza e ca are pe langa istorie multe teme faine si interesante chiar daca pe multe dintre ele le releva intr-un mod prea exagerat, dar asta nu conteaza. Conteaza ca scrie frumos, chiar daca articolele sunt fooarte lungi, dar nu plictisesc, cel putin alea care nu au legatura cu istoria :)) Oricum blogul lui merita citit, e un baiat de NOTA 10* (din cate am ajuns eu sa il cunosc) cu un blog pt cei care stiu sa inteleaga esenta ;)) :P

Chiar daca am scris prima data despre un baiat, asta nu inseamna ca fac discriminare fata de fete... dohhh doar is o fata ;))
Si vorbind de fete... urmatorul blog al fi cel al lui D :) adica Doris. Sincera sa fiu Doris m-a impresionat foarte mult prin feleul ei de a scrie. Chiar nu stiu de ce nu se face si jurnalista pe langa a face facultatea de MG (medicina generala):-/ Ea chiar are un stil care te atrage sa citesti ceea ce a scris plus ca fotografia ei cu scheletul e foarte inspirata si pt numele blogului(D`s Anatomy). She`s REALLY GOOD :)
Sincera sa fiu la ora asta nu prea mai am foarte mare inspiratie mai ales ca vin de la faculta, asa ca imi cer scuzele de rigoare...
Next blog is....... tanana....
Blogul unei fete careia ii plac mult vampiri... cunoscatorii stiu deja ca vorbesc de the Vampire Diaries :)
Blogul Oanei e fain... Are stil, nu am ce comenta si spune totul verde in fata pe blog :P imi place mai ales pt ca scrie cu diacritice si ca temele ei variaza :P si nu e singura pt ca si Bristena are diacritice..dar nu trebuia sa vorbesc inca de Bristena, raman la Oana, deocamdata. Am zis de diacritice pt ca ,sincer, asha se intelege tot omul, e un lucru de luat in considerare pt toti dintre noi. Oricum punct ROSU pentru Oana. Apropo si Alexandru scrie cu diacritice...
Blogul Bristenei vine la rand. Am dat de blogul Bristenei  printr-un prieten comun despre al carui blog o sa vorbesc un pic mai incolo... "Blogul asta e chiar fain" asha am zis cand l-am gasit, normal ca si e in lista cu blog-urile pe care le urmaresc pt ca chiar imi place; are niste poezii superbe si fotografiile sunt pline de subinteles. Blog-ul e FRUMOS si SIMPLU!
Si vine randul LSTGM( Liga studentilor U. M. F Targu Mures) un blog util pentru noi :P si plin de chestii interesante gen: party , party, party, meniul zilei de la cantina;)) oricum chestii pt studentii de la medicina ;))
A the last, but not least am sa scriu despre blogul lui Damian, un blog pe care il urmaresc de la inceput :D(am reusit sa ma tin de el) si care combina viata politica cu chestii pt studenti cu articole despre ce se intampla in lume cu chestii mondene si de actualitate :P e un blog de unde aflu si eu ultimele stiri, ca nu ma uit la TV, si barfe din politica... Un blog INTERESANT si "ALB - NEGRU" ca viata; si  un blogger care se vede ca e ziarist si stie bine ce face, chiar daca e student la Administratie Publica
Am ajuns la finele acestei postari... sper ca nu am suparat pe nimeni cu nimic... eu am zis ce am crezut... dau leapsa celor la care nu am observat pe blog ca au primit-o pana acum, adica : Alexandru, Bristena, Damian si de ce nu si LSTGM blog :P


XOXO Little Butterfly 

Un comentariu: