luni, 7 martie 2011

HELLO!

LONG TIME NO SEE...
a trecut imediat o luna de cand nu am mai scris si mi se pare o vesnicie... nu stiu de ce nu am mai scris, poate ca a fost o luna prea plina ca sa am timp sa imi pun gandurile pe hartie ca au fost prea multe ;;)
Anyway, I`m back.. si nu plec prea curand...;)) just kidding... oricum nu merita sa las bolgul pt ca am aflat ca, desi eu credeam ca nimeni nu il citeste, totusi sunt cateva persoane pe care le-am "prins" :P rectific: sunt cateva persoane pe care le intereseaza ce scriu si eu :P unele chiar imi sunt buni prieteni...si venind vorba despre asta vroiam sa va zic ca ma gandeam intr-una din zile ce inseamna PRIETENIE...ca se dau atatea definitii si atatea citate, dar cert e ca niciodata nu vom sti sigur ce e prietenia, asa cum nu vom sti nici sa definim cu exactitate ce e IUBIREA... Eu una sunt de parere ca prietenii sunt cei care sunt la bine si la rau linga tine, chiar daca gresesti, sunt cei care iti ridica fruntea cand ti-e aplecata si mai ales cei care te accepta asa cum esti...
Dar lasand asta la o parte vreau sa va povestesc cum sta treaba cu medicina ...
De ce am ajuns la Medicina? pt ca azi am avut o zi extraordinar de frumoasa la facultate, excluzand ora de anatomie... pt ca am fost criticati, facuti indirect prosti si mai ales inculti... nu conteaza persoana... conteaza ca suntem in anul I si nu constientizam importanta la unele lucruri, dar nu suntem toti genii, suntem doar oameni normali care vor sa fie medici... nu putem sta cu carte toata ziua in mana, cel putin nu toti, dar sincer, cand ii vezi cum se comporta cu tine, chiar daca sti raspunsul nu ai curajul sa il spui...
Nevermind... o sa vina vremea cand o sa le aratam ca sunem unici si speciali si ca putem face multe... si atunci cei care ne-au criticat isi vor vedea greseala... pt ca toti suntem oameni, si la o adica si geniile fac greseli...dar mai mult sau mai putin acestea pot fi reparate...

si ca sa imi repar eu niste greseli, ma duc sa "citesc" la biologie celulara... nu de alta da vine examenu imediat.....

XOXO little butterfly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu