marți, 15 februarie 2011

xoxo little butterfly here :)

Hello!

Am sa incep prin a spune ca am avut o "V" day superba :) adica prietenul meu, cu prietenii lui, pentru mine si prietenele lor ne-au pregatit o surpriza super romantica! Sa va spun cum a stat treaba :P Ne-am intalnit noi fetele sa mergem la baieti la apartament... am asteptat un pic in fata blocului ce ii drept pt ca ei inca nu terminasera, dar va spun sincer ca a meritat... cand am intrat in casa erau pe jos petale de trandafiri si lumanari aprinse...o imagine pe care rar o vezi... apoi ne-au dat cadourile :) si normal TRANDAFIRII ROSII nu puteau sa lipseasca :)
Eu una am primit cercei :P 
Acum nu o sa mai pot zice ca baietii nu pot fi romantici :) oricum iubitul meu cu bune si cu rele ramane sa fie un lucru bun din viata mea...
Dar "V" day a trecut si uite asa am avut primul curs de anatomie din sem asta si ghiciti cu cine??? hai ca va spun, pt cei care nu stiti, cu ENCIULESCU, un profesor extraordinar.... de RaRait X( ce nervi...
Nu stiu cum isi imagineaza alti colegi sem asta, dar eu sincer nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in sesiunea de vara... maine vom vedea daca avem acelasi noroc prost si la fiziologie.... ala bala portocala: Sabau SAU Dobreanu... eu propun sa votam:))
Macar de am putea...sincer dintre 2 rele macar sa ne alegem cu una mai putin rea, ca la anato...vai si amar...
Anyway it doesn`t matter... life is the same shit after all...cu toate ca ar fi frumos sa fie simpla...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu