luni, 7 februarie 2011

Good morning SunShine

Azi chiar e buna dimineata soare ... O zi care imi aduce aminte de minunata primavara...
Deci se pare ca vacanta mea are si o parte buna pana la urma ;)) o vreme numai buna de plimbare ;)
Asa ca, ladyes, luativa ochelarii pe nas, imbracati-va sexy ;) si iesiti sa va bucurati de soarele asta frumos :P
Eu una asa am sa fac ;))
Cineva imi zicea ca nu totul in viata inseamna facultate si invatat, dar daca stai sa te gandesti facultatea asta pe care o facem noi acum ne influenteaza viitorul, si vorba vine, cine ar face o facultate degeaba, numai de dragul de a o face, mai ales medicina...
In concluzie si prin urmare(am facut un pleonasm intentionat) trebuie sa ne trezim la realitate si sa imbinam utilul cu placutul, facultatea cu viata personala si sa dam ce e mai bun din noi pt viitor...
Asa ca, ziua cand e vremea frumoasa ne plimbam si pe seara invatam :D iar am inceput cu rimele ;))

XOXO butterfly here...
P.S cand incepem semestrul II am sa va delectez cu cele mai faine barfe de la facultate ;) glumeam :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu