vineri, 21 decembrie 2012

Italia...

Probabil nu as fi vazut Italia decat in poze daca nu lucra matusa mea aici...Probabil nu mi-ar fi placut niciodata limba lor daca nu as fi trait un pic printre ei....Probabil nu mi-ar fi placut de "macaronari" daca nu as fi cunoscut si oameni minunati...
Anyway, Italia e una din tarile mele preferate, chiar daca nu se deosebeste foarte mult de Romanica noastra, dar strazile inguste, cladirile vechi si pline de istorie, zidurile crapate, cetatile bine intretinute, te face sa crezi ca ai intrat in secolul trecut, doar masinile care sunt prezente la tot pasul iti reamintesc ca esti in epoca moderna... tavernele in cladirile vechi, petrecerile in aer liber din "piazzettele" satelor si multe traditii care dainuie ma tin legata de tara asta sub forma de cizma.....
Iubesc Italia pt modul in care se imbina 2 epoci, pt felul linistit al oamenilor de aici, pt ca oamenii stiu sa isi traiasca viata... pt ca ei pretuiesc linistea si odihna, pt ca nu se streseaza mai mult decat trebuie, pt ca mananca sanatos si bine si lista poate continua...
Vin cu placere de fiecare data, chit ca vin la munca sau in vacanta, pt ca imi face placere sa aud vorbindu-se italiana ( mi se  pare o limba melodioasa), pt ca pur si simplu mi se pare o tara care ofera multa liniste: lumea nu se grabeste, in trafic nu claxoneaza ca nebunii si comoditatea e la ea acasa.... 
Stiam eu ca o sa am parte de o minivacanta linistita aici :P :D


P.S. e nemaipomenit sa nu te gandesti la probleme... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu