luni, 18 martie 2013

Iertare

Dat fiind faptul ca azi e prima zi a postului mare aceasta postare e un fel de "spovada", in ideea ca vreau sa îmi cer iertare...
Îmi cer iertare pt ca am greșit si pacatuit(dar cine nu o face...).
Am greșit când am crezut ca oamenii sunt buni, directi si sinceri... Am greșit când am judecat pe alții înainte sa mă uit la ce am făcut eu, când am crezut am strigat la cei din jur(cu sau fără motiv), când am iertat mai târziu decât a fost nevoie...
Am greșit când mi-am deschis sufletul in fata unora care nu au meritat sa mă știe "goală", când mi-am arătat slabiciunea de copil...
Am greșit când am lăsat sa intre in sufletul meu persoane rele, acre si barfitoare... Când am crezut ca bunatatea e o calitate si nu cel mai mare defect al meu...
"Am pacatuit cu gândul, fapta si omisiunea" cum se zice pe la credinciosi...
Pacatul face parte din viața noastră, trebuie numai sa știm cum sa îl ocolim când ne lovim din nou de el...

Azi, vreau sa îmi cer iertare!
Cer iertare:
-prietenei căreia i-am făcut rău, am judecat-o si am vorbit-o de rău când nu a trebuit, prietenei pe care nu am înțeles-o când avea nevoie de sprijin...
-acelei prietene care avea nevoie de ajutor si am evitat sa o ajut...
-celei mai bune prietene a mele ca nu am lăsat-o sa îmi fie aproape când ea e atât de departe si vrea sa fi lângă mine si eu de multe ori nu o las...
- surorii mele, pe care o iubesc enorm, pt ca nu fac nimic sa ne intelegem...
-fratelui meu, care e departe, ca nu îl înțeleg de multe ori...
Îmi cer iertare pt ca:
-am vrut mai multă iubire decât am avut parte... Si ca am cerut iubire... (asta nu o sa o mai fac curând...)
-nu am știut când sa spun stop si când sa încep...
-mi-am exprimat sentimentele când era mai bine sa tac
-bârfesc
-înjur când mă enervez si nu numai
-uneori mă bucur de necazul altuia
-am inselat
-am mintit când trebuia sa zic adevarul
- am iertat, dar nu am uitat...
- am vrut atenție totala(si sigur era mai bine sa fi rămas in umbra)
- am ras când trebuia sa plâng
- am ieșit când trebuia sa stau in casa si invers
Si lista ar putea continua.....

Sa va spun sincer, multe din care le-am scris nu le-am făcut si nu am de ce sa îmi cer iertare pt ele, dar azi e excepție ;)

Se zice ca numai Dumnezeu iarta, dar eu nu cred asta... Si noi putem ierta...
A ierta pe cel de lângă tine îți poate aduce starea de bine si te ridica mai sus pt ca ai putut sa faci asta si, din punctul meu de vedere, a cere iertare si a ierta sunt calitati de apreciat...

P.S. Azi e o zi frumoasa de primăvara! Bucurati-va de ea!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu