marți, 9 aprilie 2013

Cafeaua de dimineață....

E dimineață...
Îmi deschid alene ochii...Nu am chef iar....Mă trezesc somnoroasă... Iar am dormit puțin, dar cred că de puține ori m-am trezit și am zis: „Am dormit suficient, sunt odihnită!”.
Anyway, mă ridic și dau drumul la „expreso mășin” cum îi zic eu...
Hmmmmm.... Cafeaua.... Numai mirosul ei mă trezește și după ce o mai și beau sunt deja ca un freș de portocale.
Aroma ei, e ca un orgasm pentru papilele gustative, nu aș schimba-o cu nimic, poate doar cu un sărut cu
„shitty breath” cum zicea careva într-o zi :))
Serios acum?  Cui nu îi place sărutul ăla somnoros de dimineață cu respirația care miroase îngrozitor, dar are gustul dulce al iubirii??
Las deoparte astea! Mă întorc la cafea!
Cu laptopul în brațe în bucătărie caut muzică pe YouTube.
Cafeaua + muzica de dimineață=o zi mai bună!
Dau de o melodie pe care nu am mai ascultat-o demult, e despre cafea :))
Trebuie să îi mulțumesc unui bun prieten pentru că mi-a arătat-o, rar uitam să o ascult la cafea :p
Mai sunt și alte melodii pe care le asociez cu o cafea bună de dimineață, nu de alta, dar așa mă bine dispun: Văru Săndel : Nu dau la lopată tată, Sore & Mihai Ristea- Beautiful life, și cânt doi în unuuuuuuu de la Delia cu Bendeac sau Ecooooouuu de la Elena( nu pentru versuri cât pentru ritm) și zavalaidangaaaaaa și multe altele pe care nu le mai scriu.

P.S. Ascultați muzică când vă beți cafeaua? Ce fel de muzică?

5 comentarii:

  1. Am inlocuit cafeaua cu un ceai negru revigorant.
    Youtube-ul cu iTunes si ma bucur dimineata in functie de dispozitia mea de samba ,latina ,jazz sau chiar muzica nativa indiana :)
    Dimineata mea incepe in acelasi fel fara a sti cum se va termina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu m-am lasat de cafea de cand m-am lasat de tigari adica de o luna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa...Cu muzica...Eu prefer Guns`n`Roses sau Queen :) Da` o cafea merge cu orice muzica,in orice circumstanta!Elixirul vietii :)

    RăspundețiȘtergere