sâmbătă, 13 octombrie 2012

Gânduri

Fiecare din noi ajunge în punctul in care are nevoie de o persoană care sa îi facă inima să vibreze, ochii să îi strălucească și mâinile să îi transpire... Persoana aceea care pare a fi totul și fără de care viața nu mai are sens... Nu știu câți o găsesc, nu știu câți își doresc să o găsească, dar știu că uneori persoana aceea îți poate face viața mai frumoasă și plină de sens...
Eu una nu am găsit-o până acum sau poate am trecut pe lângă ea și nu mi-am dat seama...
Cert e că viața e atât de scurtă încât nu merită să lăsăm certurile, neînțelegerile , frustrările și nemulțumirile să stea în calea fericirii noastre...
Deci ar trebui să ne deschidem inimile și sufletul la nou pt a putea să profităm de ce ne oferă viața de pe Pământ și ce va fi apoi, nimeni nu știe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu