luni, 29 octombrie 2012

Life is a ....

Life is a ... viața e o... liebe ist eine... La vita e... bella?
Nu știu ce e viața, dar văd în fiecare zi ce îmi oferă :))
De mult nu am mai scris pe blog...și imi pare rău pt asta, dar am fost o persoană foarte ocupată... numai in bagaje am stat...bagaje, drumuri, cafele, facultate și viață de noapte, ca să fac și o rimă :))
Deci ce îmi oferă?
Nimic interesant de altfel, doar aceleasi fețe ca intodeauna, aceeași oameni și viata monotonă...dar totuși plină de peripeții...
Și parcă aș vrea ca o dată în viața mea să fie ceva simplu și să nu mă mai complic...Să fie ce e și să nu se mai înțeleagă altceva... ca de la un timp tot pe dos îmi ies toate... Aș vrea să pot avea o aventură când e cazul, să pot începe ceva cu un băiat fără să fie de la început o „relație serioasă” să mă bucur de faptul că sunt tânără... nu vreau să gândesc mereu la ce va fi mâine...
Aș vrea să am pe cineva alături care să îmi fie prieten, amic, „frate” și apoi mai multe, dar uneori aș vrea să am un „prieten cu beneficii”...
Poate vreau prea multe de la viață, poate mă mulțumesc cu prea puțin, dar cert e că îmi doresc să pot profita de clipă fără să stau și să analizez...
Și totuși... Life is a bitch sometimes...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu