sâmbătă, 26 ianuarie 2013

decizii...

Alb sau negru?
Bluza sau tricou?
Lipstick sau ruj?
Ce alegi?
Am invatat cu timpul, chiar daca nu am atat de multa experienta, ca in viata ajungem sa luam in fiecare zi decizii... Inca din momentul in care ne trezim pana cand ne punem in pat la somn...
Intrebarea e daca luam deciziile "corecte"? Si daca trebuie sa le luam cu inima sau cu ratiunea:?
In deciziile legate de haine/ce mancam/unde mergem la suc si inca alte exemple presupun ca majoritatea aleg cu ratiunea, dar in cele legate de iubire/dorinta/prieteni cu ce trebuie sa alegi???Ratiune sau sentimente??
Uneori ratiunea da "lupte decenare de 100 de ani" cu sentimentele pt a ajunge la un castig, daca nu, la macar o intelegere ... Si niciodata nu se stie care e mai bine sa castige....
Unele decizii ne pot schimba radical viata si ne pot intoarce lumea pe dos, dar pot sa fie cele mai bune luate vreodata daca ne fac sa fim fericiti.
Nu stiu cat de important e sa alegem ce trebuie in defavoarea a ceea ce ne dorim...

Pana acum am luat o groaza de decizii proaste... dar asta nu inseamna ca nu sunt multumita de cum este viata mea. Am gresit de nenumarate ori (in acest caz dau vina pe firea umana) si am ales cu inima cand trebuia sa gandesc si invers, dar cred ca asta una din cele mai interesante parti ale vietii...
Faptul ca nu ne stim viitorul e  ceea ce ii da vietii partea interesanta... adica, cine ar vrea sa mai traiasca o viata pe care o stie de la inceput la final??

Anyway, deciziile trebuiesc luate, viata trebuie traita si noi trebuie sa zambim :P

P.S. Azi sunt fericita... am avut o zi lipsita de griji!!! Si is in punctul in care zici ca a fost un vis frumos din care nu vreau sa ma trezesc ;)


2 comentarii: