miercuri, 16 ianuarie 2013

Guten Morgen! Good Morning! Buna dimineataaaaaa!!

Guten Morgen! Good Morning! Buna dimineataaaaaa!!
E o zi friguroasa de ianuarie, cu cer innorat si cu o temperatura de 4 grade...Presiunea atmosferica este de: 1003 hPa, umiditatea 75%  si precipitatii de1.4  mm.
Suna de parca as prezenta meteo la stiri... :))
Nu vreau sa prezint stirile, dar azi e o zi....hmmmmmm...superba!!!
Viata e frumoasa, buna rea cum e ea, e frumoasa si e a meaa...
Si ce daca am probleme? Toate trec si vin altele!
Si ce daca plang? Numai bine ca imi curat si eu ochii si ma eliberez de stress!
Si ce daca is suparata?? Trece si voi fi fericita iar!
Si ce daca ma dezamageste cineva? Poate si eu am dezamagit si eu pe cineva la un moment dat!....
Si daca totul e cu un rost?...

In fiecare zi invatam ceva nou si de asta trebuie sa ne bucuram... Sa ne bucuram de papucii Pietra luati la reducere, de parfumul lui Cavalli care ne imbata simturile, de glumele cu prietenii, de faptul ca suntem UNICI!! si inca de multe altele...
Eu azi ma bucur ca m-am trezit de dimineata (defapt nu eu m-am trezit, ci telefonul de "buna dimineata" m-a trezit :P ), dar ma bucur ca inca am forta sa invat, sa rad si sa sper.

Va doresc o zi cat mai frumoasa si cu cat mai multa buna dispozitie!
XOXO,
Little Butterfly

P.S. Nu astepta mult pana sa faci un lucru, poate cand te hotarasti sa il faci va fi prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu