luni, 14 ianuarie 2013

Iubire ca in filme...

Nu de putine ori am auzit persoane care isi doresc sa aiba parte de iubire ca in filme fara sa se gandeasca, vorba aia, ca filmele dureaza cel mult 3 ore, daca vorbim de cele indiene... O iubire nu trebuie sa fie ca in filme pt a fi considerata una ca in povesti, trebuie sa te faca sa simti fluturi in stomac, sa simti fericirea cel putin 90% din timp si sa iti dea dorinta de a te bucura de ea cat mai mult...
Nu stiu altii cum gandesc, dar eu cred ca fiecare din noi are undeva un adrongen, persoana aceea care atunci cand nu e cu tine ai da orice sa fie acolo, si atunci cand ti-e alaturi nu mai ai nevoie de nimic altceva pt a fi fericit, acea persoana care stie ce vrei numai uitandu-se la tine si iti termina fraza inainte sa o gandesti si mai presus de toate e "acel cineva" in jurul caruia se invarte tot universul tau... 
Imi spunea cineva, si sper sa nu se supere ca ii voi folosi cuvintele, ca in viata poti iubi de 1000 de ori, dar niciodata nu va fi la fel. Respectiva persoana mi-a spus o gramada de lucruri care sa imi dea de gandit si  m-a facut sa analizez unele situatii pe care, mai devreme sau mai tarziu, toti trecem prin ele, dar fiecare in mod diferit...M-a facut sa realizez ca e frumos sa iubesti si chiar daca nu iti gasesti "alesul" inimii tot e bine sa ai pe cineva aproape...Si tin sa ii multumesc pe aceasta cale... (asta cu conditia sa citeasca ce scriu :)) ) 
Nu sunt eu in masura sa filosofez, nici nu vreau asta, desi de multe ori am tendinta asta, dar vreau sa imi duc gandul de la invatat foarteee departe, cat mai departe... 
Cat mai departe de porblemele cotidiene si de "furtuna" care se aproprie in zilele urmatoare... 
Poate  unora o sa li se  para stupid ceea ce scriu, poate multi o sa ma aprobe, dar eu sunt numai un fluturash care isi pune ideile pe o "foaie"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu