joi, 2 mai 2013

Dragostea se face-n minim doi

Sunt tare curioasa câți dintre voi ați început sa fredonati melodia si la ce v-ați gândit când ați citit acest titlu.
Pe autobuz, din lipsa de ocupatie, sau mai bine zis fără chef de a citi, am început sa fredonez melodii... Nu cu voce tare, stati linistiti, am vrut sa ajungem cu geamuri la destinație...

Sa va zic cum am ajuns sa fredonez acest hit de succes mondial( acum sunt puțin ironica, dar nu m-am putut abtine).
Eram la liceu, trebuia sa prezentam niște chestii interesante pentru elevi, arhidiscutate de către noi, "astia mai mari" si tabu pentru unii "comunisti", sa va mai spun despre ce era vorba? Mno bine, hai ca va zic... Era vorba despre sex (nu chiar ca in serialul " totul despre sex") si "consecintele" actului ca nu aveam atâta timp la dispoziție, dar ca un fel de initiere, asta daca nu erau deja... si când sa fac eu introducerea in ceea ce înseamnă contraceptie, sarcina si avort (pe rând, nu toate deodată) îmi suna clopotelul, hopaaaaa, dragostea se face-n minim 2 si fără sa gandesc înainte( cum fac de multe ori) le zic la "astia mici" versul asta completand cu "sau 3 depinde cum vreti voi" si replica nu a întârziat sa apară: "hai sa nu exageram acum cu gluma"( era un băiat,ciudat nu? Eu mă asteptam ca o fata sa zica ceva). Anyway, am încercat pe cât posibil sa țin tonul de gluma in continuare ca pana la urma nu am mers acolo sa ii plictisim mai tare decât o piesa de opera.

A fost chiar fain sa vezi ca știu multe chestii ( erau elevi de a IX-a si a X-a) si ca is receptivi. Printre cele mai faine chestii au fost expresiile fetelor lor când vedeau fotografii cu diferite simptome ale bolilor cu transmitere sexuală, nici nu va puteți imagina ce interesant e sa vezi cum, într-o oarecare măsura, cel puțin pe moment, rămân marcati de, citez un elev, : "cat de naspa arată!!!".

A fost frumos sa revin "la catedra", chiar daca de data asta nu la clasele primare cum eram obisnuita, a fost superb sa vad ca unii, lăsând gluma la o parte au fost cooperanti, a fost extraordinar sa vad ca pun întrebări interesante si peste toate astea a fost o plăcere sa "predau", mai ales ca nu era vorba de o materie plictisitoare.

In timpul discutiilor am realizat ca e bine ca trăim în vremuri când sexul nu mai e un subiect tabu. Discuțiile despre sex se poartă de la vârste fragede, dar partea rea e ca se practică imediat ce copii ies din pubertate ( sau Doamne fer` nici nu ajung până la 15 ani) și din ce în ce mai mulți o fac fără cap, sau cel puțin nu cu acela care trebuie.... Și asta e trist... Atât de trist încât copii ajung să aibă copii și avorturile au devenit o problemă.

Dar dat fiind ca am inceput in ton de buna dispozitie nu vreau sa schimb acest fapt si sa va vorbesc despre parta rea a sexului ci despre cum "dragostea se face-n minim doi", cel putin la unii din noi :))

M-am documentat un pic despre acest subiect si sa va spun sincer ca am gasit niste chestii super interesante pe net incat la unele din ele mi-am facut si cruce :))  (pentru unele pozitii tre sa fi fost/sa fi gimnasta de performanta si aia sigur nu is eu :)) ).

Pregatesc o supriza pentru postarea urmatoare care va fi o continuare la asta asa ca nu ma mai lungesc :P

P.S. ce parere aveti de conceptul:  "dragostea se face-n minim doi" ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu