sâmbătă, 18 mai 2013

Printre ganduri ... Sunt pur si simplu niste rime...

Te vreau așa cum ești TU!
Nu as schimba nimic la tine
Ia-mă cum sunt EU!
Nu schimba nimic la mine...

Hai sa ne intelegem iar
Sa nu facem sa fie in zadar
Clipele de iubire ce au fost
Ca chiar nu are rost....

Parca totul ii un vis
Am fost o vreme in paradis
Nu îmi vine sa cred
Ca o sa te pierd...

Așa ușor am renunțat
Nici unul nu am luptat
Am lăsat ca cearta
Sa ne conducă soarta...

Te vad distant,
dar te simt aproape
Parca nici tu nu vrei
Sa fi departe...

De ce? e singura întrebare
care mă doare...
Nu înțeleg ce s-a întâmplat
Si as fi vrut sa te fi lăsat...

Sa te fi lăsat liber, sa nu cer, sa nu întreb, sa nu îți fi arătat ca îmi pasa...
Sa fi zis:"lasa!"

„Hai sa fim ca la inceput,
Sa regasim ce am pierdut,
Sa ne reunim cu un sarut
Marturisit printr-un cuvant
Cel mai sfant de pe acest pamant…
Te iubesc!” (Completare de la  Lady)




Sunt pur si simplu niste rime, sentimente demult pierdute, dar prin ganduri abatute... nu au logica si sens, dar nici nu trebuie sa aiba....

Sunt pur si simplu niste rime...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu