vineri, 24 august 2012

Ce iubesc?

Am luat leapșa de la http://kidlilly.wordpress.com/ pentru ca mi-a plăcut foarte mult ideea :p
Hmmmm.... Am multe chestii pe care le iubesc și cred ca e mai bine să le scriu cu liniuță ;))

1. Mă iubesc pe mine, acesta cred că e un lucru foarte important, nu sunt narcisistă, nu mă înțelegeți greșit, dar cred că dacă cineva nu se iubește pe sine nu poate iubi pe alții...
2. Natura, cu tot ce are ea, mai putin animalele alea care pot să îți facă rău cu ușurință :P
3. Oamenii, eu sunt printre puținele persoane, cred, care sunt de părere că fiecare om, indiferent cât de rău e, are și o parte bună
4. Plimbările prin parc
5. Ploaia, mă calmează
6. Toamna
7.  Fructele
8. Filmele bune
9. Conversațiile lungi
10. Fluturii
11. Familia
12. Excursiile la munte
13. Cafeaua de dimineață
14. Internetul, pentru că mă ține aproape de cei pe care îi iubesc
15. Și lista poate continua, dar mă opresc aici spunând pentru final : „ Iubesc să iubesc și să fiu iubită!”


Voi ce iubiți?

2 comentarii:

  1. - cafeaua de dimineata
    -calatoriile in orientul apropiat
    - felul in care ma alinta consortul
    -zambetul nepoatei mele
    - soarele
    si multe altele....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe, multe...copilul, sotul, sora, pe mine, tatăl, familia, prieteni, liniştea de acasă, siguranţa, călătoriile, cărţile, pe mine:), natura, Delta şi multe altele

    RăspundețiȘtergere