sâmbătă, 25 august 2012

Dialog despre tine...

-„Vreau ... Nu!  Îmi doresc ...  Ba nu... Chiar vreau! Vreau să te am pe tine... Sau pe altcineva? Hmmmm... Nici eu nu știu... Aș vrea să.... te văd... să te simt aproape... Ba nu! E mai bine că ești departe de mine... Sau ar fi mai bine altfel? Nici eu nu știu...Totuși parcă ar fi mai bine cu tine...Sau poate nu?... Tu ce îți dorești? ” (Gândul)
-„Eu te vreau! Îmi place de tine! Felul tău de a fi mă înnebunește, mă face să nu vreau altceva decât să fiu cu tine! Îmi place zâmbetul tău, felul cum buzele noastre se unesc, cum putem vorbi ore în șir fără să ne spunem de fapt nimic... Nu te iubesc încă, dar aș ajunge acolo, pt că atunci când te văd singurul lucru pe care îl pot face e să zâmbesc! Rațiune, tu ce vrei?” (Inima)
-„ Eu nu te vreau! Nu ești deloc bun pentru mine!!! Adică te aștepți să te caut, dar tu nu faci nici un pas. Apoi cum să te vreau când îmi distragi atenția de la tot ce e mai important, studiul, cariera și celelalte lucruri care îmi dau satisfacție?  Deci eu Nu te vreau! Mi mai bine fără tine și gata!” (Rațiunea)
Câți din noi nu am purtat aceste „dialoguri” între gând, inimă și rațiune? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu