joi, 9 august 2012

Merită?

Merită să dai șanse la cineva?
Mulți ar răspunde direct ”nu” la întrebarea asta, în schimb eu zic ”da!”. De ce da?
Pentru ca fiecare din noi ajungem la un moment dat în punctul în care ne-am dori una, în punctul în care am da orice pentru o oportunitate indiferent în ce domeniu...
Dar de câte ori poți da la o persoana șanse?
Eu una am oferit nenumărate șanse pentru cei care am considerat că merită, nu știu sincer dacă am procedat corect, dar așa a fost să fie; alții nici nu se gândesc să acorde o altă șansă cuiva chiar dacă poate merită...
Oricum chestia cu șansele e relativă...
Stau și mă gândesc că poate totul se întâmplă cu un scop și că există totuși o forță supremă care coordonează tot universul, dar asta e numai părerea mea...
În orice caz, toate lucrurile bune sau rele care ni se întâmplă noi le atragem prin subconștientul nostru, deci să nu vă mirați dacă vi se întâmplă ceva la care v-ați gândit mult... Am văzut un documentar interesant despre forța gândirii și sincer tind să cred că are dreptate pentru că de cele mai multe ori s-a adeverit... Eu una, dacă m-am gândit la ceva negativ sau pozitiv mai tot timpul mi s-a întâmplat... și atunci cum sa nu ii dau dreptate documentarului respectiv? De exemplu, în anul în care am dat la medicină nu m-am gândit nici o clipă că nu voi trece examenul de admitere și așa a și fost! Am promovat cu brio examenul și acum sunt studentă la medicină...
Când mi-am dorit un lucru foarte mult mai devreme sau mai târziu l-am avut!Acum nu pot spune că mereu va fi așa sau a fost așa, dar 90% din cazuri se adeveresc...
So! Ca să fie toate bune și frumoase cel puțin într-o oarecare măsură dacă nu 100% trebuie să gândim pozitiv, să dăm șanse (dar nu ca mine, că eu dau până nu mai rezist ;)) ), să iertăm, să oferim înțelegere și să fim oameni printre oameni, cum zicea un bun prieten de-al meu...


2 comentarii:

  1. Da, merita. Toti avem nevoie de sanse in viata si toti le cersim intr-un moment sau altul
    Cate? Cand e vorba de iubire- atunci fiecare trebuie sa decida pentru el daca omul de alaturi este potrivit pentru "inca una"
    Felicitari pt medicina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :)
      ma bucur ca ai dat raspuns la intrebarea daca merita :P

      Ștergere