marți, 28 august 2012

Chiar eu!

Mai multe persoane m-au întrebat daca postarile pe care le scriu sunt chiar ale mele sau le-am copiat de pe undeva. Vreau să zic prin această postare ca nimic de pe blogul meu nu e copiat și dacă am luat de la cineva ceva am specificat că e citat și am scris și de cine e scris.
Nu sunt o plagiatoare, nu îmi place sa postez ceva ce nu este al meu și să mă dau deșteaptă cu asta, că nu îmi iese nimic...
Întrebările au venit după ce am publicat postarea „Începutul” și poate că asta e si problema, că pare un început de carte horror luat de undeva.
Această postare e încercarea mea de a creea ceva nou în acest blog pt persoanele care îl citesc, deci vă spun sincer că CHIAR EU am scris începutul a ceea ce vrea să fie blogul meu de acum în colo. Voi scrie și alte tipuri de postari, când va veni timpul voi continua povestea fluturelui și tot ce îmi doresc e ca cei care viziteaza blogul să le placă ce scriu și sper eu și cum scriu...
Dacă cineva vrea să comenteze e liber să o facă, și vă rog semnați-vă chiar dacă am introdus si openId... Și sincer chiar mi-ar placea să va spuenți părerile și sugstiile, pt că chiar mă interesează părerea celor care citesc ce scriu, cine știe, poate cineva poate să fie o bună sursă de inspirație ;))
Acestea fiind spuse mă întorc la continuarea a ceea ce am început să scriu zilele trecute... Sper să vă placă ce v-am pregătit :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu