vineri, 31 august 2012

Sfârșitul...

Azi e ultima zi de vară și ultima zi de Cipru pt mine.
Spuneam în postul „Final countdown” că nu știu dacă să fiu bucuroasă sau să plâng...
Eiii, Am găsit răspunsul, plâng. Sunt tristă că vacanța ia sfârșit, că visul de vară se încheie aici, că trebuie să plec de lângă fratello al meu, dar cum toate au un început și un sfârșit...
Asta este, până la urmă totul e bine când se termină cu bine și eu sper ca drumul meu să se termine cu bine și că nu voi fi ruptă de oboseală având în vedere că drumul pe care urmează să îl fac are în total o durată, nici mai mult nici mai puțin, de aproximativ 12 ore, deci, vă puteți imamgina ce urmează :|
Anyway. Voi avea net la aeroport și probabil voi posta o poză cu ceea ce vrea să fie aeroportul Larnaca, Cyprus.
Țineți-mi pumnii pt un drum cât mai bun și fără probleme ;))
România here I coooooooooooomeeeeeeeeeeeee!!!!!!! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu