duminică, 2 septembrie 2012

Super

Înconjurata de prieteni si cu chef de distracție noaptea per ansamblu a fost una de nota 10 cu *! Am avut parte de cea mai faina noapte de gallery cort! Poate unora nu le place clubul acesta plin de fitze si oameni nu stiu cum, dar pe mine nu mă interesează ce le place unora, mie imi place si noaptea trecută a fost chiar faina, si am mai scris asta acum cateva rânduri...dar chiar a fost! A lipsit cineva, dar asta ii soarta, nu tot timpul ne primim tot ce am vrea...
Anyway, mă bucur ca m-am întors pe meleaguri românești si ca, deși am lipsit 2 luni unele persoane mi-au arătat ceea ce nu am primit probabil niciodată, bucurie ca m-am întors...
Sper ca prietenia mea cu C. va fi cat mai lunga pt ca o iubesc ca pe o sora!
Lăsând toate deoparte acum,mă pun inapoi la somn ca azi trebuie sa recuperez cat pot noaptea nedormită de vineri si noaptea trecută,nu de alta, dar ziua de miercuri bate la ușă și trebuie cică să mai citesc câte ceva;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu