joi, 27 septembrie 2012

Iubire...(part2)

Dragostea ce o simt pentru tine e ca un drog de care nu mă pot lăsa...
Simplul mesaj de „bună dimineața” îmi face ziua să fie mai bună.
Mesajul de „noapte bună” îmi pune zâmbetul pe buze când adorm
Și zilele când sunt cu tine sunt ca o vacanță în lumea fericirii.

Zâmbetul tău mă înnebunește,
Privirea ta mă apasă pe suflet ca o piatră pusă pe cochilia unui melc...
Sărutul tău mă topește ca gheața pusă în soarele arzător de vară...
Atingerea ta îmi provoacă fiori ce îmi fac pielea ca de găină...
Simpla ta prezență în aceeași încăpere în care sunt eu mă face să mă pierd ca și cum aș umbla în neant...
Și când ești cu mine inima mea bate atât de accelerat ca și cum ar fi o mașină cu 700de cai putere...

Te simt azi cum te-am simțit și ieri și altădată
Te doresc și azi cum te-am dorit din prima clipă
Te vreau lângă mine acum și mâine
Și îmi doresc să fim „noi” și în viitor....



„Poezia” nu e dedicată decât iubirii imaginare ;) nu e pentru nimeni :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu